Daalderop CombinAir 24/50

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Daalderop CombinAir 24/50 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,2

An 17-11-2016

waardeloos

Geschreven voor: Daalderop CombinAir 24/50

Na 5 jaar in gebruik geweest met veel problemen een andere gekocht, uiteraard geen Daalderop meer. Maakt herrie, veel storingen waar menig ervaren monteur gek van wordt. Moet er iemand van Daalderop komen. Resert knop heel vaak moeten gebruiken.
Daalderop moet zich samen zo'n onding verkocht te hebben en de consumenten niet tegemoet te willen komen.

Pluspunten

• geen

Minpunten

• veel herrie, veel storingen

Stevenboddeke 15-04-2015
Geschreven voor: Daalderop CombinAir 24/50

Na 4 jaar getobd te hebben met deze ketel hebben we hem de deur uitgedaan en hem vervangen door een andere ketel. Wat een verschil. Het huis is eindelijk goed warm en draait als een zonnetje. In de afgelopen 4 jaar is de Combinair ketel zeker 10 maal kapot geweest. Meerdere door Daalderop aanbevolen installateurs hebben aan de ketel gewerkt. Bij het direct benaderen van de klantenservice van de Daalderop geeft men niet thuis en word je weer verwezen naar de door hen erkende installateurs die het ook niet weten. De ketel maakt een hoop herrie en regelmatig denk je dat er een vliegtuig opstijgt. De Combinair is een zeer geavanceerde ketel die zo geavanceerd is dat geen enkele installateur weet hoe hij werkt.

kooij014 25-12-2013
Geschreven voor: Daalderop CombinAir 24/50

Sinds 2009 zijn wij in onze nieuwbouw woning in het bezit van deze ketel. Om de ketel ingeregeld te krijgen was een lang traject. Daarnaast de nodige malen iemand van daalderop langs gehad om het apparaat goed draaiende te krijgen. Na april 2011 heeft de ketel ruim 2 jaar hoorbaar zijn best gedaan maar helaas is de warmtepomp voor de 2 maal defect. Helaas is dit het meest dure onderdeel van de ketel (1300 euro). De eerste keer keurig vervangen onder garantie maar nu buiten de garantie. De investering om een milieu vriendelijk en dus duurzaam apparaat te hebben is een hele dure en slecht investering.

Om dit moment is er na 4 jaar maar één oplossing en dat is de ketel vervangen door een gewone HR ketel die goedkoper en duurzamer is.

Gr. André

heza 03-03-2009
Geschreven voor: Daalderop CombinAir 24/50

Ketel is een onding. Hoog energieverbruik, door allen al de warmtepomp tussen 8-12 kwh per dag. En de ketel maakt veel lawaai. Behalve dat hebben wij ook nog te maken met een verkeerde installtie van de ketel en hopeloze installateuren. Een en al elende.

KKWest 02-02-2009
Geschreven voor: Daalderop CombinAir 24/50

Wat een rotding. Maakt herrie en is helemaal niet zuinig. Veel storingen. Installateur weet er niks van. Zitten ermee opgezadeld in ons nieuwbouwhuis. Ik had geen keus. Allemaal wijzen ze naar elkaar en er gebeurt niks. Op internet een grote klachtenregen. In het forum nieuwbouw van Vereniging Eigen Huis nog meer ellende. Slechte beurt. Ik wil er van af.